Καλα μιλαμε τελεια δουλεια και εξυπηρέτηση. Ξαναπηγαινα ανετα! Μπραβο σε ολους
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα Λαουλάκου•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Δημητρα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος και πεντακάθαρος χώρος!Η Κατερίνα πατά χαμογελαστή και πρόθυμη!Εξαιρετικη επαγγελματίας και μοναδικός άνθρωπος!
Εξυπηρετήθηκε από Κατερίνα•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΛΕΝΗ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Χριστίνα είναι επαγγελματίας με όλη την σημασία της λέξης . Ειναι ευγενική και σε κάνει να νιώθεις οικία με το που μπαίνεις . Επισης κάνει πολύ καλή δουλειά και λεπτομερή
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα Λαουλάκου•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΑΝΝΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή εξυπηρέτηση και καθαρός ευχάριστος χώρος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Lash Lift