Ο χώρος και το περιβάλλον εξαιρετικά άνετο, καθαρό και πολύ προσεγμένο.
Οι ιδιοκτήτες και το προσωπικό πολύ ευγενικό.
Η κα που ασχολήθηκε μαζί μου, ιδιαίτερα προσεκτική, διακριτική, φιλική δηλ, εξαιρετική επαγγελματίας.
Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα και εννοείται ότι είμαι πλέον πελάτισσά τους.
Μανικιούρ
ΣΟΦΙΑ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
🌟 Πρώτη φορά και σίγουρα όχι τελευταία! 🌟
Επισκέφτηκα το κατάστημα για μανικιούρ για πρώτη φορά και έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Ο χώρος ήταν πεντακάθαρος, καλαίσθητος και πολύ ζεστός. Οι κοπέλες ήταν ευγενικές και με χιούμορ. (Γέλασα πάρα πολύ κατά τη διάρκεια του μανικιουρ!)
Το συστήνω ανεπιφύλακτα και σίγουρα θα ξαναπάω!
Μανικιούρ
Βιβη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική επαγγελματίες όλοι τους!! μπράβο σας παιδια..συνεχίστε έτσι το χρειαζόταν η γειτονιά μας αυτό!!!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Στεφανια•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η εμπειρία μου στο χώρο για την υπηρεσία που έκανα ήταν καταπληκτική!Ο χώρος ήταν πεντακάθαρος και καλαίσθητος,η Μαριλη ήταν εξαιρετική.Ενας εκπληκτικός χώρος με τέλειες υπηρεσίες και προσωπικό επιτέλους στην περιοχή μας!!!
Πεντικιούρ Αντρικό
Panagiota•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχο όλο το προσωπικό !!! Ευγένεια καλοσύνη εμπειρία !!! Εννοείται πως θα το επισκεφτώ ξανά !! Καθαριότητα αποστείρωση τα εργαλεία όλα σε σακουλάκια !! Το πέντε είναι λίγο εγώ θα έβαζα 20 !!!