Πολύ ωραίος και καθαρός χώρος!!εξαιρετικη δουλειά, θα το ξαναεπισκεφτώ σίγουρα!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
KONNA•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχο περιβάλλον, σχολαστικοτητα στην υγιεινή και άψογη περιποίηση και αποτέλεσμα που διαρκεί. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Νατασα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
εξαιρετικο περιβάλλον και εξυπηρέτηση! συγχαρητήρια!
Πεντικιούρ
Chara•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Απίστευτος χώρος , καθαρός, όλα πολύ προσεγμένα με υψηλή αισθητική! Με ευγένεια και καλή διάθεση! Η Βασιλική καταπληκτική κ με προσοχή στην λεπτομέρεια! Μπράβο!