Η ατμόσφαιρα και η καθαριότητα του καταστήματος είναι δεδομένη πια όπως και τα εξυπηρετικα κορίτσια.
Μανικιούρ
Αθανασια•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφη εμπειρία!!
Πεντικιούρ
Mary•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά και όμορφη ατμόσφαιρα
Μανικιούρ
Κωνσταντίνα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΧΑΛΆΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΊΔΑΣ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΆ ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ!ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ,ΚΑΘΑΡΙΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΈΡΟΧΗ ΑΤΜΌΣΦΑΙΡΑ!ΦΕΎΓΕΙΣ ΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΝΎΧΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΌΜΟΡΦΗ ΔΙΆΘΕΣΗ 💖💖💖💖💅💅💅💅💅💕💕💕💕