Ομορφος χωρος,προσεγμενος,συνεπεια στα ραντεβου,οι κοπελες επαγγελματιες ,εμεινα απολυτα ικανοποιημενη κ στις 2 επισκεψεις μου.Μπραβο σας💯💯
Πεντικιούρ
Μαιρη•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλοι και όλα ήταν τέλεια!! συγχαρητήρια για τη δουλειά που κάνετε και τη συμπεριφορά που έχετε προς τους πελάτες🥰σας ευχαριστουμε πολυ!!!
Μανικιούρ
Στεφανια•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά, πεντακάθαρος χώρος και όμορφη ατμόσφαιρα!
Πεντικιούρ
Κατερίνα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο μανικιούρ ημιμόνιμο με τη Μαριλη και όχι μόνο αλλά και φρύδια....πρόσεξα τωρα στη 2η φορά που πήγα ότι η δουλειά της ήταν τόσο καλή που ούτε το βάψιμο του νυχιού ενώ είχε μακρύνει το νύχι δε με ενοχλούσε (μπλέκεται στα μαλλιά,να σπάει κ.α).
Όλες είναι υπέροχες εννοείται ότι θα ξαναπάω και το προτείνω......