Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
124 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να πω ότι το μανικιούρ ήταν άψογο — έφυγα με εμφανή πετσάκια. Επιπλέον, το βερνίκι δεν εφαρμόστηκε κοντά στη ρίζα του νυχιού, με αποτέλεσμα ήδη από την πρώτη εβδομάδα να έχει «κατέβει» αισθητά και να φαίνεται αντιαισθητικό. Το πιο ανησυχητικό, όμως, ήταν ότι στο τελικό λιμάρισμα τραυματίστηκα σε δύο σημεία από τη λίμα. Αυτό προκάλεσε πόνο για περισσότερες από τρεις ημέρες, ιδιαίτερα σε επαφή με το νερό, ενώ υπήρχε και κίνδυνος μόλυνσης.
Τα κορίτσια είναι υπέροχα και η δουλειά τους επίσης ❤️
Εξαιρετική!
AMAZING ENVIRONMENT- FRIENDLY PEOPLE <3 <3
Μια χαρά
6
1
6
7
8
19
8