Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να πω ότι το μανικιούρ ήταν άψογο — έφυγα με εμφανή πετσάκια. Επιπλέον, το βερνίκι δεν εφαρμόστηκε κοντά στη ρίζα του νυχιού, με αποτέλεσμα ήδη από την πρώτη εβδομάδα να έχει «κατέβει» αισθητά και να φαίνεται αντιαισθητικό.
Το πιο ανησυχητικό, όμως, ήταν ότι στο τελικό λιμάρισμα τραυματίστηκα σε δύο σημεία από τη λίμα. Αυτό προκάλεσε πόνο για περισσότερες από τρεις ημέρες, ιδιαίτερα σε επαφή με το νερό, ενώ υπήρχε και κίνδυνος μόλυνσης.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βανέσα•Μανικιούρ
Κυριακή•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι υπέροχα και η δουλειά τους επίσης ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Chrysafenia Typaldou•
Extras Nail SalonΔείξε όλες τις κριτικές…
Ευαγγελία•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Chrysafenia Typaldou•Μανικιούρ
Έλλη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
AMAZING ENVIRONMENT- FRIENDLY PEOPLE <3 <3
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Chrysafenia Typaldou•Μανικιούρ
Marion•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μια χαρά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Chrysafenia Typaldou•Μανικιούρ