Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
124 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
ΗΣΥΧΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΑΠΑΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ . ΠΡΟΣΕΧΜΕΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.
Επισκέφτηκα πρώτη φορά το nail o' clock για συντήρηση ακρυλικού. Ευχάριστος χώρος,καθαρος και περιποιημενος!!Η Βανέσσα πάρα πολύ φιλική και εκπληκτική στην δουλειά της!!!Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη!!Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!
Όλα πολύ καλά! Το μέρος πολύ καλό και καθαρό και η Βανέσα πολύ καλή στη δουλειά της και στη συμπεριφορά της! Είμαι πολύ ευχαριστημένη και το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Όλα υπέροχα, η Βανέσα εξαιρετική 😊 Totally recommended!
Το μανικιούρ δεν ήταν προσεγμένο: παρέμειναν πετσάκια και το βερνίκι δεν εφαρμόστηκε κοντά στη ρίζα του νυχιού. Κατά το τελικό λιμάρισμα τραυματίστηκα από τη λίμα, με αποτέλεσμα πόνο για αρκετές ημέρες και κίνδυνο μόλυνσης. Αντίστοιχα απογοητευτική ήταν και η εμπειρία στο πεντικιούρ. Ορισμένα νύχια δεν έχουν βαφτεί πλήρως, ενώ κανένα δεν είναι βαμμένο κοντά στη ρίζα. Επιπλέον, δεν έγινε κανένα τρίψιμο, καθώς ο τροχός σταματούσε με την επαφή με το πόδι και δεν υπήρξε χειροκίνητο τρίψιμο.
5
1
5
6
7
19
7