Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Chrysafenia Typaldou•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφτηκα πρώτη φορά το nail o' clock για συντήρηση ακρυλικού. Ευχάριστος χώρος,καθαρος και περιποιημενος!!Η Βανέσσα πάρα πολύ φιλική και εκπληκτική στην δουλειά της!!!Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη!!Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βανέσα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΠΕΓΚΥ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πολύ καλά! Το μέρος πολύ καλό και καθαρό και η Βανέσα πολύ καλή στη δουλειά της και στη συμπεριφορά της! Είμαι πολύ ευχαριστημένη και το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βανέσα•Μανικιούρ
Νίκη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα, η Βανέσα εξαιρετική 😊 Totally recommended!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βανέσα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Myrto•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μανικιούρ δεν ήταν προσεγμένο: παρέμειναν πετσάκια και το βερνίκι δεν εφαρμόστηκε κοντά στη ρίζα του νυχιού. Κατά το τελικό λιμάρισμα τραυματίστηκα από τη λίμα, με αποτέλεσμα πόνο για αρκετές ημέρες και κίνδυνο μόλυνσης.
Αντίστοιχα απογοητευτική ήταν και η εμπειρία στο πεντικιούρ. Ορισμένα νύχια δεν έχουν βαφτεί πλήρως, ενώ κανένα δεν είναι βαμμένο κοντά στη ρίζα. Επιπλέον, δεν έγινε κανένα τρίψιμο, καθώς ο τροχός σταματούσε με την επαφή με το πόδι και δεν υπήρξε χειροκίνητο τρίψιμο.