Πήγα με ταλαιπωρημένα νύχια, με συμβούλεψε τί να κάνουμε για να δυναμώσουν και όταν έφυγα ήταν αγνώριστα. Σϊγουρα θα ξαναπάω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αντωνία•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ηταν όλα τελεια. Προσεγμένη υπηρεσία και ευχάριστο περιβαλλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Μανικιούρ
Χατζηχαραλαμπους•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΣΟΦΑΚΗ .. ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΝΥΧΙΩΝ.. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΟΧΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ...ΤΗΣ ΔΙΝΩ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ
CHRISOULA•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα άριστη δουλειά! Και σε ένα τέλεια φιλικό περιβάλλον :) σας ευχαριστώ κορίτσια!