Εκανα ημιμόνιμο μανικιούρ και πλήρη περιποίηση. Η Βίκυ ήταν εξαιρετική και πρόσεξε πάρα πολύ τις λεπτομέρειες. Σίγουρα θα ξαναεπίσκεφτω το κατάστημα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βίκυ•Μανικιούρ
Άννα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είμαι πολύ ευχαριστημένη! ευχαριστώ πολύ καταπληκτική δουλειά και εξαιρετική επαγγελματίας!!!❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βίκυ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ευσταθία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Για ακομα μια φορά όλα ήταν τέλεια! Ήπιαμε το καφεδακι μας, γελάσαμε, χαλαρωσαμε απολαμβανοντας τις υπηρεσίες του πεντικιούρ και του ημιμονιμου μανικιούρ απο την υπεροχη Σοφια και φύγαμε και παλι ήρεμοι και ευχαριστημένοι! Ευχαριστούμε πολυ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αθηνα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ .. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΝΥΧΙΩΝ ΜΑΣ.... ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ....
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ
CHRISOULA•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ φιλικό περιβάλλον.Τα κορίτσια πολύ ευγενικά!πολύ καλή και προσεκτική δουλειά!