Όπως κάθε φορά φεύγω με τις καλύτερες εντυπώσεις❤️ Το καλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου αλλά και στους αγαπημένους σου!Το συνιστώ ανεπιφύλακτα και δεν το αλλάζω🙏🏼Άψογοι επαγγελματίες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη Σιούρδα
Κατερίνα Σιάγα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δήμητρα Φλώρου
CHRYSAVGI•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία χαλάρωσης σε ένα ιδιαίτερα προσεγμένο και φιλικό περιβάλλον. Η θεραπεία ήταν πραγματικά ό,τι καλύτερο στο τέλος μιας δύσκολης εβδομάδας, ευχαριστώ πολύ!