Έχω επισκεφτεί πολλά σπα στη ζωή μου,όλο το προσωπικό απο τη ρεσεψιόν μέχρι τις θεραπεύτριες είναι αξιαγάπητα άτομα με προσωπικότητα και φροντίδα αυθεντική για τον πελάτη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Όλγα Αρμενοπούλου
Ανθη•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος.
Οι κοπέλες πολυ ευγενικές, εξυπηρετικές, χαλογελαστες. Ότι ακριβώς χρειάζεται κάποιος για να απολαύσει τις υπηρεσίες.
maria•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Perfect
Γιώργος•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος καταπληκτικός, όλο το προσωπικό ευγενέστατο & η Σόφη εξαιρετική στη δουλειά της!❤️