Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
556 κριτικές

Φιλτράρισμα κριτικών

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
αριστο μασάζ από την Όλγα, πολύ καλή περιποίηση, καθαρός χώρος με ωραία αύρα και πολύ καλή εξυπηρέτηση
Επισκέφθηκα πρόσφατα το ινστιτούτο για νύχια και αποτρίχωση και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη. Η Σοφία και μια ακόμη κοπέλα (δυστυχώς μου διαφεύγει το όνομά της) ήταν εξαιρετικές επαγγελματίες, ευγενικές και πολύ προσεκτικές. Ο χώρος πεντακάθαρος και ευχάριστος, η δουλειά στα νύχια άψογη και η αποτρίχωση γρήγορη και όσο πιο ανώδυνη γίνεται. Σίγουρα θα ξαναπάω και το προτείνω ανεπιφύλακτα. 100000/10!
Έκανα πεντικιούρ χωρίς βαφή. Η υπηρεσία ήταν value for money. Ο χώρος ήταν καθαρός και ήρεμος.
Επισκέφθηκα το κέντρο αισθητικής και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη! Ο χώρος είναι καθαρός, καλαίσθητος και πολύ χαλαρωτικός.
Εξαιρετική εμπειρία, προσοχή στη λεπτομέρεια και όμορφο αποτέλεσμα. Ένιωσα άνετα από την αρχή μέχρι το τέλος.
27
1
27
28
29
71
29