αριστο μασάζ από την Όλγα, πολύ καλή περιποίηση, καθαρός χώρος με ωραία αύρα και πολύ καλή εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Όλγα Αρμενοπούλου
Μαρία•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφθηκα πρόσφατα το ινστιτούτο για νύχια και αποτρίχωση και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη. Η Σοφία και μια ακόμη κοπέλα (δυστυχώς μου διαφεύγει το όνομά της) ήταν εξαιρετικές επαγγελματίες, ευγενικές και πολύ προσεκτικές. Ο χώρος πεντακάθαρος και ευχάριστος, η δουλειά στα νύχια άψογη και η αποτρίχωση γρήγορη και όσο πιο ανώδυνη γίνεται. Σίγουρα θα ξαναπάω και το προτείνω ανεπιφύλακτα. 100000/10!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία Κωνσταντινίδου
Ellie•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα πεντικιούρ χωρίς βαφή. Η υπηρεσία ήταν value for money.
Ο χώρος ήταν καθαρός και ήρεμος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα Παναγιωτίδου
Roza•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφθηκα το κέντρο αισθητικής και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη! Ο χώρος είναι καθαρός, καλαίσθητος και πολύ χαλαρωτικός.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγάπη Παρχαρίδου
Μαρία•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία, προσοχή στη λεπτομέρεια και όμορφο αποτέλεσμα. Ένιωσα άνετα από την αρχή μέχρι το τέλος.