Έκανα σπα πεντικιούρ, πολύ προσεγμένη η διαδικασία, όλα πεντακάθαρα, τέλειο αποτέλεσμα. Θα το επαναλάβω, αξίζει! Το καλύτερο σπα πεντικιούρ που έχω κάνει !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Catherine Perkins
Κατερίνα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αγάπη πάντα καταπληκτική κ πολύ καλή σε ότι κανει
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγάπη Παρχαρίδου
Ελενη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καθαρός χώρος , το προσωπικό είναι πολύ φιλικό και κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Αχλαδά
Μαρία•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια !!! Πολύ ωραίο χρώμα κ πολύ ωραία περιποίηση !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Catherine Perkins
Κατερίνα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μόνο μέρος που κάνω καθαρισμό και πραγματικά χαλαρώνω. Η Δέσποινα είναι πάντα ευγενική και πρόθυμη να εξυπηρετήσει σε ό,τι κι αν τη ρωτήσεις. Το μασάζ είναι εξαιρετικό και το αποτέλεσμα της θεραπείας άψογο. Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα Παναγιωτίδου