Είχα ραντεβού στις 6.30 για αφαίρεση ημιμόνιμου και νέο ημιμόνιμο μανικιούρ. Με παίρνει η κοπέλα τελικά στις 6.45-6.50 και ξεκινάμε. Μέχρι εδώ ως καλά. Αλλά πώς στην ευχή είχε τελειώσει αφαίρεση και επανατοποθέτηση στις 7.15... Πολυ προχειρότητα και πολύ μέτρια αντιμετώπιση. Δηλαδή τι δουλειά έκανε σε 25-30'. Το μανικιούρ είναι απλά μέτριο - όχι το χειρότερο που μου έχουν κάνει ή τρανταχτά λάθη αλλά απλά μέτριο με ατέλειες εδώ και εκεί που δεν το περιμένεις σε μια τόσο ακριβή υπηρεσία. (25€)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σταυρουλα Λ•Μανικιούρ
Μαρία•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
35' αναμονή και επειδή υπήρχε βιασύνη μου έκοψαν και κρεατακι μαζί με το πετσακι..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σωτηρια•Πεντικιούρ
Γρηγορία•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για το σχήμα δεν εχω λόγια , το καλύτερο σχήμα που μου έχουν κάνει . Ολα πολύ προσεγμένα ✨🤌❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Διονυσία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Γαβριέλα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν το αλλάζω ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σταυρουλα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel