Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δήμητρα•Πεντικιούρ
ΜΑΡΙΑ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δυστυχώς η εμπειρία μου δεν ήταν καλή. Δεν με εξυπηρέτησε η κοπέλα με την οποία είχα κλείσει ραντεβού και το αποτέλεσμα στα νύχια δεν με ικανοποίησε καθόλου. Επίσης, κατά την αφαίρεση ένιωθα έντονο κάψιμο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δήμητρα•Μανικιούρ
Eleni•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογο πεντικιούρ , πολύ προσεγμένο ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σωτηρια•Πεντικιούρ
Γαβριέλα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο πεντικιούρ 😬
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σταυρουλα Λ•Πεντικιούρ
Marialena•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Great
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σταυρουλα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel