Το πεντικιούρ καλό. Η κοπέλα στην συντήρηση απαράδεκτη μου έκανε τα νύχια πολύ ανοδικά και ενώ της το είπα μου λέει έτσι είναι το σωστό. Κακή εμπειρία.
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Stavroula•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απίστευτα φιλικό περιβάλλον και άψογη δουλειά. Σωτηρία και Δήμητρα σας ευχαριστώ πολύ☺️
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Maria•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο αποτέλεσμα όπως πάντα!!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Sofia•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή και λεπτομερής δουλειά. Θα το ξαναπροτιμησω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σταυρουλα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Stella•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το "χάλια" είναι σε όλα - και στην εφαρμογή treatwell - γιατι ενω υπήρχε κλεισμένο ραντεβου στις 15/08, το μαγαζί ήταν κλειστό. Σημειώστε ότι την προηγούμενη μέρα, μου ήρθε κανονικά επιβεβαίωση από την εφαρμογή. Δηλαδή επαγγελματισμος ΜΗΔΕΝ. Αφού θα ήταν κλειστά, γιατι δεν ειδοποιησαν;;;