Μου πρότειναν το κατάστημα οι φίλες μου , έχω μείνει πλήρως ευχαριστημένη καθώς κάθε φορά εχω κ πολύ κολακευτικά σχόλια για τα νύχια μου από τους γύρω μου ! Θα το προτιμήσω σίγουρα ξανά !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Διονυσία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ιζαμπέλα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίος χώρος.καθαρος και πολύ ωραίες υπηρεσίες,θα το πρότεινα κορίτσια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σταυρουλα•Μανικιούρ
elissavet•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι όλα τα κορίτσια εξαιρετικά !!! Πολυ καλή δουλειά !!! Τις προτείνω!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Διονυσία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Vasiliki•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι πύραυλος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σταυρουλα Λ•Μανικιούρ
Marianna•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Θα το ξαναπροτιμήσω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δήμητρα•Πεντικιούρ