Πολύ όμορφο περιβάλλον και η κοπέλα που μου έκανε ημιμόνιμο η Μαρία πολύ φιλική και καλή στην δουλειά της
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Μανικιούρ
ΧΙΟΝΙΔΟΥ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δυστυχώς ο χώρος δεν είναι καθαρός και το ημιμονιμο που μου έκαναν ήταν κακό . Και στο παρελθόν δυστυχώς είχα την ίδια εμπειρία από το καταστήματα . Τα υλικά τους δεν είναι καλά …