Δε θα το επέλεγα ξανά για pedicure. Ο "υπεύθυνος" είναι ανεύθυνος και κλείνει δίπλα ραντεβού στις υπαλλήλους. Εξυπηρετήθηκα από άλλη υπαλληλο γιατί δεν είχα χρόνο να περιμενω να τελειώσει η Μικαέλα το ραντεβού που μόλις είχε αναλάβει την ίδια ώρα που είχε κι εγώ ραντεβού. Το αποτέλεσμα ήταν μέτριο με αρκετές ατέλειες και στην περιποίηση αλλά και το ημιμόνιμο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anthi•Πεντικιούρ
Φωτεινή•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χώρος και καλό αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Μανικιούρ
Κωνσταντίνα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η γυναίκα είχε την διάθεση αλλά δεν ήξερε να κάνει γαλλικό δυστυχώς το δεξί χέρι ειδικά είναι λες και το έκανα μόνη μου 16/8 τα έφτιαξα σήμερα 21/8 έχει σπάσει ένα νύχι ίσως οι άλλες τεχνίτριες να είναι καλύτερες αλλά δεν το ξανά ρισκάρω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βερονικα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα άψογα μπράβο στο Μαράκι
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Πεντικιούρ
Χαρουλα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο νυχαδικο που έχω επισκεφθεί στην Αθήνα 4 χρόνια που είμαι εδώ !!