Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βερονικα•Μανικιούρ
Elena•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μικαέλα είναι καταπληκτική στη δουλειά της και παρά πολύ ευχάριστη και ευγενική σαν άνθρωπος! Πάντα με το χαμόγελο έτοιμη να εξυπηρετήσει τον πελάτη με χαρά! Σίγουρα θα ξαναπάω στο μαγαζί αυτό για μανικιούρ! 5 αστέρια!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anthi•Μανικιούρ
Όλγα Γκ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Pedicure
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βερονικα•Πεντικιούρ