Ολα μια χαρα, κανενα προβλημα! Γρήγορη και ακριβης.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Fernada•Μανικιούρ
Ελένη•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κάθε μου επίστεψη στο HOF Nails είναι εξαιρετική! Η κυρία Βέτα μου έκανε πολύ καλή δουλειά με προσοχή και επιμονή ρωτώντας κάθε φορά αν θέλω να αλλάξει κάτι καθως και προσέχοντας κάθε λεπτομέρεια. Εμεινα πολύ ευχαριστημένη με το τελικά αποτέλεσμα! Ευχαριστώ πολύ!💗
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βερονικα•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αναστασία•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική και προσεγμένη δουλειά από την κ. Βέτα!!! Οπωσδήποτε θα ξαναέρθω!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βερονικα•Πεντικιούρ
Παναγιώτα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά από την Fernada!!! Ακριβώς αυτό που ζήτησα!!!