Όλα φανταστικά νιώθεις όμορφα χαλαρά και η δουλειά τους τελειαααα
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Φλωρα Π.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικό και εξυπηρετικό προσωπικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δόμνα •Πεντικιούρ
Χαρα Κ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστούμε πολύ. Όλα μια χαρά.
Εξυπηρετήθηκε από Δόμνα •Παιδικό Κούρεμα
Κατερινα Σ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά πολύ ευχαριστημένη από όλες τις υπηρεσίες του συγκεκριμένου καταστήματος!!! Το προσωπικό άψογο, φιλικό, εξυπηρετικότατο , αποτελεσματικό και αγαπησιάρικο!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Στελλα Κ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραία ατμόσφαιρα, πάντα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα! Ευχαριστώ πολύ Στάθη !