Υπέροχος κ καλαίσθητος χώρος,καθαρός κ τα κορίτσια πάντα ευγενικά! Άψογες επαγγελματίες όλες οι κοπέλες! Η Λύδια και τα κορίτσια που έχει επιλέξει να έχει στο χώρο της ξέρουν ακριβώς τι πρέπει να κάνουν ώστε να μείνει ο πελάτης ικανοποιημένος!!
Εξυπηρετήθηκε από Σταυρουλα•Βαφή Μαλλιών
Ελεανα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά, τα κορίτσια πετυχαίνουν ακριβώς το χρώμα. Πολύ ευγενικές και χαμογελαστές πάντα
Εξυπηρετήθηκε από Λια•Βαφή Μαλλιών
Ιωάννα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Λυδία είναι φοβερή!!
Εξυπηρετήθηκε από Λυδία•Χτένισμα
Olina•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλο το ισιωμα και με steam pod!Ευχαριστώ!
Εξυπηρετήθηκε από Λια•Χτένισμα
ΒΑΣΩ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή εξυπηρέτηση με θετική διάθεση από τις κοπέλες.