Η Λυδία εξαιρετική! Τα προϊόντα της L’Oréal πολύ καλά. Το χτένισμα άψογο και πολύ γρήγορη!
Εξυπηρετήθηκε από Λυδία•Χτένισμα
Έλενα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραία ατμόσφαιρα, φοβερό χτένισμα απο την Λια !! Τα κορίτσια είναι φοβερή ομάδα!
Εξυπηρετήθηκε από Λια•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Αγγελική•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό αποτέλεσμα και μου άρεσε που έδωσε προσοχή σ' αυτό που χρειαζόταν το μαλλί μου. Ευχαριστώ. Έχω πολλά χρόνια να συναντήσω κομμώτρια που να μου δώσει το αποτέλεσμα που ζητούσα.
Εξυπηρετήθηκε από Λια•Βαφή Μαλλιών
Αντώνογλου•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ζεστό περιβάλλον! Καταπληκτική δουλειά. Πολύ ωραίο το κούρεμα μου κ η θεραπεία έχει κάνει τα μαλλιά μ να λάμπουν