Πολύ ευχαριστημένη με το κούρεμα μου με την γεωργία αλλά και με το χτένισμα
Εξυπηρετήθηκε από ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΑΛΑΟΥΝΗ•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Εύα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Great services, real pros, calming space. 5 stars for sure!
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Karmela Oikonomopoulou•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Από το περιβάλλον του κομμωτηρίου, την εξυπηρέτηση, την ευγένεια, το αποτέλεσμα όλων των υπηρεσιών μέχρι τις ικανότητες και την εξέλιξη στις γνώσεις τόσο της κ. Γεωργίας όσο και των κοριτσιών που εργάζονται στο χώρο το συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη.
Εξυπηρετήθηκε από ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΑΛΑΟΥΝΗ•Κούρεμα Αντρικό