Η Χριστίνα ήταν ευγενέστατη και το χτένισμα που μου έκανε ήταν ακριβως αυτό που είχα στο μυαλό μου!
Εξυπηρετήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΝΑ•Χτένισμα
Tzina•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική, ακριβώς όπως είχε κλειστεί η υπηρεσία και πολύ φιλικό προσωπικό
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
betty•21 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Το περιβάλλον πολύ φιλόξενο, λόγω μιας καθυστέρησης δεν είχα πολύ χρόνο και οι κοπέλες έκαναν τα πάντα για να με εξυπηρετήσουν πολύ γρήγορα. Θα ξαναπάω σίγουρα!