φιλικό περιβάλλον και το team εξυπηρετικό ευγενικό με καλή διάθεση
Εξυπηρετήθηκε από Θέρα•Χτένισμα
Marina•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερή εξυπηρέτηση και αποτέλεσμα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!!!
Εξυπηρετήθηκε από Θέρα•Χτένισμα
Ελένη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άλλη μια φορά που η εμπειρία μου σε αυτό το κατάστημα ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Τι ωραίο να φεύγεις με τόση αυτοπεποίθηση και ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά με το αποτέλεσμα. Χίλια μπράβο!!!