Χίλια μπράβο!! Φοβερή εμπειρία θα ξανά πάω σίγουρα. Ο χώρος όμορφος και καθαρός, το προσωπικό επαγγελματίες, ευγενικοί και το βασικότερο τους εμπιστεύεσαι από την πρώτη στιγμή!! Το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες!!
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Βασιλική•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είμαι πολύ χαρούμενη με το αποτέλεσμα. Τα μαλλιά μου λάμπουν!!
Εξυπηρετήθηκε από Ρένα•Βαφή Μαλλιών
Ελένη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερή η Ρένα. Επαγγελματίας!! Τέλειο το χτένισμα !!
Εξυπηρετήθηκε από Ρένα•Χτένισμα
Αγγελική•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κυρία Θέρα φροντίζει να καταλάβει τις ανάγκες και να τις υλοποιήσει με το ταλέντο και την εμπειρία.