Ήταν οκ η όλη εμπειρία. Το ότι ήταν μέσα Σκλαβενίτη δε μου άρεσε.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αννα
ΔΕΣΠΟΙΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα όλες οι υπηρεσίες πολύ ικανοποιητικές. Η κα Νατάσσα υπέροχη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΝΑΤΑΣΑ
Λιαπη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Λίγο δυσαρεστήθηκα με το πεντικιούρ και το μανό που δεν ήταν στα καλά του, ήταν ξεραμένο και δυσκόλευε την τεχνίτρια. Το αποτέλεσμα μέτριο. Μανικιουρ τοπ με Νατάσα. Δεν έχω λόγια.