Καλο πεντικιουρ απο την Αλίσια, με εμφαση στις λεπτομέρειες. Γρήγορη εξυπηρέτηση. Καλός χώρος. Μπορείτε να συνδυασετε και τα ψώνια σας. Θα ξαναεπισκεφθώ το κατάστημα άμεσα.
Μαίρη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενέστατο προσωπικό και υπέροχο αποτέλεσμα. Ευχαριστώ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αννα
Μαίρη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι υπάλληλοι ήταν ευγενέστατες
Κατερίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη Εξυπηρετηση. Η υπάλληλος πολύ ευγενική και ο χώρος καθαρός και περιποιημένος