Εξαιρετικη δουλεια! Το περιβαλλον ειναι πολυ φιλικο και οι υπηρεσιες πολυ επαγγελματικες.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σονια
ΙΩΣΗΦΙΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση! Όλες οι κοπέλες άψογες!
Paraskevi Κασκάνη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ αξιόλογες όλες οι κοπέλες στη δουλειά τους συνεπείς στην ώρα τους και καταρτισμένες και έμπειρες σε αυτό που κάνουν.Θα τις πρότεινα ανεπιφύλακτα και σε άλλες γνωστές μου θα συνεχίσω να κάνω τα νύχια μου εκεί γιατι υπάρχει όμορφα και χαλαρα.
Καραγιάννακη Δήμητρα •πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη και όλες οι κοπέλες είναι είναι υπέροχες!!!
βούλα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το περασμένο Σάββατο η Κάλλια μου έφτιαξε τα μαλλιά! Για άλλη μια φορά το αποτέλεσμα ήταν τέλειο! Επαγγελματισμός, ευγένεια!