Το κατάστημα είναι εξαιρετικό και δεν το αλλάζω με τίποτα. Οι κυρίες που εργάζονται είναι επαγγελματίες. Παρότι κάνω απλό μανικιούρ, έχει μεγάλη διάρκεια το χρώωμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΝΑΤΑΣΑ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια!!!!!!
Elisavet•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όσες κοπέλες μου έχουν φτιάξει τα νύχια στο συγκεκριμένο κατάστημα, ήταν πολύ καλές στη δουλειά τους και εξυπηρετικές.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αννα
Μαριλιάνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πηγαίνω για νύχια και μαλλια αρκετό καιρό και είμαι πολύ ευχαριστημένη.ευχαριστω Σόνια και Κάλια