ολα τα κορίτσια πολύ ευγενικά και χαμογελαστά. η άντζελα πάντα άψογη δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άντζελα•Πεντικιούρ
Νατάσα•13 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά πολύ γρήγορη η Κατερίνα και με έμφαση στις λεπτομέρειες και στα πετσακια. Είναι γλυκύτατη και καταλαβαίνει ακριβώς το τι θέλεις να κάνεις στα νύχια σου!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Βικτωρια•13 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη από την δουλειά της Κατερίνας όπως πάντα 😊
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Χριστίνα•13 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχω φτιάξει εκεί τα φρύδια μου σίγουρα 2-3 φορές, ίσως και περισσότερες και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη. Ωστόσο μετά την τελευταία μου επίσκεψη έφυγα με άνισα φρύδια και ματωμένη. Η κοπέλα πολύ ευγενική και συμπαθητική με καθοδήγησε για μελλοντικά ραντεβού, όμως το αποτέλεσμα δεν ήταν τέλειο ως συνήθως. Γέμισα με κενά τα οποία δεν υπήρχαν. Τα φρύδια από κάτω κάνουν ζικζακ, το ένα φρύδι έχει γωνία ενώ το άλλο όχι, το ένα είναι πιο παχύ από το άλλο και το κενό ανάμεσα τους έχει μεγαλώσει.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα•Σχηματισμός Φρυδιών
Χριστίνα•13 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ως πελάτισσα τους τελευταίους μήνες είχα μια εξαιρετική εμπειρία, έτσι αποφάσισα να κλείσω ραντεβού και για πεντικιούρ, αλλά δυστυχώς δεν είχα τα άρτια αποτελέσματα που είχα μέχρι στιγμής στις υπόλοιπες υπηρεσίες. Κατά το πεντικιούρ η κοπέλα με έκοψε. 3 μέρες αργότερα ακόμη πονάω και τα νύχια μου είναι άνισα κομμένα. Ταυτόχρονα, η τεχνίτρια δεν ήταν ιδιαίτερα ευγενική, συγκριτικά με το υπόλοιπο προσωπικό. Θα το σκεφτώ αν θα ξανά πάω μιας και η εμπειρία μου δεν ήταν η επιθυμητή.