Ολα άψογα όπως κάθε φορά. Ευχαριστούμε για την περιποίηση
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος •Παιδικό Κούρεμα
Anastasia•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια ! Περιβάλλον, εξυπηρέτηση, κούρεμα όλα σούπερ ❤️
Εξυπηρετήθηκε από Χρηστος •Κούρεμα Αντρικό
Babis•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερό κούρεμα, φοβερή παρέα, φοβερός χώρος. Τι να πω, όλα άψογα.
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος •Κούρεμα Αντρικό
Αλεξανδρος•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άλλη μία επίσκεψη στο νέο μαγαζί του Γιώργου. Είμαι πελάτης για πάνω από 10 χρόνια και παραμένω όπως παραμένει και ο Γιώργος επαγγελματίας καθοδηγώντας και ηγούμενος της ομάδας του.