το καλύτερο κομμωτήριο που έχω επισκεφτεί . Κάθε φορά είναι όλα άριστα.
Ο Στέλιος αριστος επαγγελματίας… πολυ χαμογελαστός αλλά και πολυ λεπτομερής .
Υγ: μακάρι να είχε υπηρεσίες και για γυναίκες ….
Παιδικό Κούρεμα
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο κουρείο της πόλης.
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος •Κούρεμα Αντρικό
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό κούρεμα, φοβεροί στην δουλειά τους τα παιδιά. Αγαπάνε αυτό που κάνουνε και φαίνεται. Συγχαρητήρια
Σας το προτείνω
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος •Κούρεμα Αντρικό
Χρήστος•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστο και όμορφο περιβάλλον. Τα παιδιά που εργάζονται στο χώρο δείχνουν σοβαρό - επαγγελματικό χαρακτήρα, έτσι ικανοποιούνται οι απαιτήσεις των πελατών και σε συνδυασμό με την ευγενική και φιλική τους συμπεριφορά το αποτέλεσμα είναι απλά ΑΨΟΓΟ!