Δύο λόγια για το κουρείο όπου κουρεύομαι: Είναι ένα ωραίο, καθαρό μαγαζί με ευχάριστη ατμόσφαιρα. Ο κουρέας είναι φιλικός και κάνει πολύ καλή δουλειά κάθε φορά. Πηγαίνω πάντα με σιγουριά ότι θα φύγω ικανοποιημένος.
Εξυπηρετήθηκε από Χρηστος •Κούρεμα Αντρικό
Κωνσταντινος Π.•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλοί επαγγελματίες με γνώση και εμπειρία σε πολύ ωραίο περιβάλλον.