Εξαιρετική εξυπηρέτηση και πολύ όμορφο αποτέλεσμα στα νύχια! Ο χώρος καθαρός και το προσωπικό πολύ ευγενικό και επαγγελματικό. Σίγουρα θα το επισκεφτώ ξανά κ ξανά
Η Αναστασία εξαιρετική 😊
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασια Κουτουλακη•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Τζωρτζινα Π.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Excellent!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσα Παπακωνσταντινου•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Malin•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική περιποιηση απο την Κατερίνα! Πολυ καθαρός χωρος
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα Καραπατακη •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Στελλα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά!Χρυσά σε ευχαριστώ πολύ και την διακριτικότητα,την λεπτομέρεια ,τον επαγγελματισμό σου αλλά κυρίως για την υπομονή σου!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσα Παπακωνσταντινου•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Δημητρα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σχολαστική και επιμελής η Μαρία στη δουλειά της προσφέρει ένα άρτια περιποιημένο αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια Α. Αποστολακη•Πεντικιούρ