Πάντα η καλύτερη εξυπηρέτηση από την Κατερίνα! Πολύ όμορφο αποτέλεσμα! Μπράβο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα Καραπατακη •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Xristina-Dimitra•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία ήταν όλα!!! Αν και παιδεψα την Χρύσα μέχρι να καταλήξουμε σε χρώμα τελικά
βγήκε πολύ ωραίο!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσα Παπακωνσταντινου•Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
ΝΑΤΑΣΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όλα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασια Κουτουλακη•Πεντικιούρ
Μασσου Σ.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος είναι καθαρός και προσεγμένος. Όλες οι κοπελες , ευγενικές , γνωρίζουν καλά την δουλειά τους και δίνουν μεγάλη προσοχή στην λεπτομέρεια !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασια Κουτουλακη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χαρά•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εμπειρία από όλες τις απόψεις. Ποιότητα, εξυπηρέτηση, αποτέλεσμα. Αν θα ήθελα κάτι να επισημάνω είναι η διαφορά χρέωσης σε ημιμόνιμο με σχέδιο. Ωστόσο, αντιλαμβάνομαι και σέβομαι την πολιτική κάθε επιχείρησης.
Ευχαριστώ πολύ την Χρύσα και θα εμπιστευτώ ξανά τις υπηρεσίες της🙏🫶💗
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσα Παπακωνσταντινου•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel