Υπέροχο μέρος! Πολύ καθαρός και όμορφος χώρος, χαλαρωτική ατμόσφαιρα και άψογο προσωπικό. Το πεντικιούρ έγινε με μεγάλη προσοχή και λεπτομέρεια. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από 1*•Πεντικιούρ
Marily•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική υπηρεσία και υπεροχες και οι 3 κυριες!!! 🩷❤️🩷 Θα το συνιστούσα σε όλες! Αν με φέρει ξανα ο δρόμος στην πατρα, θα το ξανα προτιμήσω χωρίς δεύτερη σκέψη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από 2*•Πεντικιούρ
ΒΙΒΉ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ακόμα ένα αγαπημένο μανικιούρ . Αποτέλεσμα που δεν χορταινεις να το κοιτάζεις. Τα κορίτσια δίνουν κάθε φορά τον καλύτερο τους εαυτό και όλες τους οι υπηρεσίες σε ικανοποιούν πλήρως!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από 1*•Μανικιούρ
Ανθή•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Οι κοπέλες ήταν πολύ ευγενικές και έκαναν τέλεια δουλειά!!!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Σταυρουλα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Καθαρός χώρος! Η Ανδριάνα εξαιρετική επαγγελματίας και πολύ φιλική 🏵️