Υπέροχο περιβάλλον, φανταστικές οι κοπέλες πάντα βοηθούν στην επιλογή χρώματος
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΣΟΦΙΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Getting better and better every day!!!! Sky is the limit.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
STELLA•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μανικιουρ ημιμονιμο και πεντικιούρ άψογα!!! Ευχάριστο περιβάλλον και άψογη επαγγελματικη συμπεριφορά!!! Επίσης πολύ ωραίος στολισμός για Χριστούγεννα!!! Άμεση εξυπηρέτηση και ανταπόκριση πάντα!!!
Σίγουρα θα ξαναπάω!!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Διονυσια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο κλίμα υπέροχοι άνθρωποι που σε κάνουν να τους εμπιστεύεσαι με κλειστά μάτια!!