Τα 5 αστέρια είναι λίγα…🌟Επαγγελματίες και όμορφο περιβάλλον και πάντα ξεπερνάνε τις προσδοκίες σου καταπληκτικές !!!Αξιζει μα πάτε για να δείτε τι υπέροχη δουλειά κάνουν
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Τζινα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εντάξει η Πεπη δεν υπάρχει... είναι υπέροχος άνθρωπος, με πολύ υπομονή 😜🤪!!! και άψογη επαγγελματίας!!!