Δυστυχώς μια απογοήτευση!!δεν θα πω πολλά!!και τα δύο πόδια γεμάτα καψίματα από το μηχάνημα και νύχια γεμάτα πληγές!! Πραγματικά αν μπορούσα να ανεβάσω φωτογραφίες θα ήταν ένα σοκ!!Κρίμα γιατί η Πηνελόπη σαν άτομο, μου είναι πολύ συμπαθής ,αλλά δυστυχώς σαν δουλειά πραγματικά απογοητεύτηκα, δεν το περίμενα!!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ευαγγελία Μ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικά όλα όπως πάντα!
Συντήρηση Νυχιών
Μαργαρίτα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση. Μέχρι και φορτιστη για κινητό ασύρματη φορτιστή ή καλωδιωμένη έχουν στο πάσο!!! Αν σέρβιραν και καφέ θα το είχαν πάει σε άλλο επίπεδο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Lia Alexander Nabil•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απίστευτες όλες οι κοπέλες και πολύ καλές τεχνητριες. Αυτή την φορά είχα ραντεβού με την Στέλλα. Πολύ καλή στην δουλειά της.