Στα ραντεβού μου με τα κορίτσια περνάω πάντα υπέροχα!!!!! Φεύγω πάντα με φανταστικά νύχια και υπέροχη διάθεση!!!! Σας ευχαριστώ για όλα!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Συντήρηση Νυχιών
Αυγή Μ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εκπληκτικά κορίτσια και πολύ ευγενικά!!!
Συντήρηση Νυχιών
Maria•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
!!!!!!!!!!________________________!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΒΕΛΙΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο