Όμορφος και καθαρός χώρος. Η Αγγελική άψογη επαγγελματίας.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Μανικιούρ
Nadia•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο, καλαίσθητο και πολύ καθαρό περιβάλλον. Τα κορίτσια είναι άψογα, εξαιρετικές επαγγελματίες που περιποιουνται τα άκρα πάντα με φροντίδα και προσοχή. Η Φανή, η ιδιοκτήτρια, απίστευτα φιλική και πάντοτε εξυπηρετική!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Πεντικιούρ
Άλκηστις•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εξυπηρέτηση πολύ φιλικός χώρος και πολύ ωραίο αποτέλεσμα !
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Λυδία•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι ένα πολύ ωραίο μαγαζί που σε φροντίζει ανεξάρτητα αν είσαι καινούργιος πελάτης ή παλιός. Ως καινούργιος πελάτης θα το προτιμήσω ξανά διότι αισθάνθηκα άνετα και όμορφα.
Πεντικιούρ
Ζαχαρούλα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγένεια και ευχάριστο περιβάλλον! Συνεπείς στους χρόνους εξυπηρέτησης.