Τα κορίτσια είναι υπέροχα και η Αγγελική ήταν εξαιρετική. Πέρα από την θετική αύρα του χώρου, τα νύχια μου βγήκαν καλοφτιαγμένα, ενώ έκανα ακρυτζελ δεν βγήκε χοντροκομμένο το σχέδιο και φαίνεται πολύ φυσικό το αποτέλεσμα. Είμαι πολύ ευχαριστημένη με την ποιότητα των υλικών που χρησιμοποίησαν στα νύχια μου !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αριάδνη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές και ευγενεστατες!!!
Μανικιούρ
Χριστίνα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξυπηρετικοτατες, φιλικές, επαγγελματίες, απλά οι καλύτερες!