Εχω κάνει και ημιμονιμο στα πόδια πιο παλιά, και είχε κρατήσει πολύ καλά και τώρα gel tips στα χέρια. Η Αγγελική κάνει εξαιρετική δουλειά και στα δύο. Το αποτέλεσμα ήταν καλύτερο κι από αυτό που περίμενα. Συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Katerina•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα εξαιρετική δουλειά ,η τεχνητρια πολύ ευγενική και βοηθητική ,γρήγοροι χρόνοι και πολύ καλές τιμές για την δουλειά που προσφέρουν
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαρια•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά και ζεστό, φιλικό περιβάλλον.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πούλια•Μανικιούρ
Ιωάννα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική επαγγελματίας και ευγενέστατη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Μανικιούρ
Ελενη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κάθε φορά η περιποίηση είναι καταπληκτική και το μαγαζί πεντακάθαρο. Η Αγγελική τέλεια στην δουλειά της και Η Φανή πάντα πολύ ευγενική και φροντιστικη!