Έχω επισκεφθεί το κατάστημα και στο παρελθόν και η εμπειρία μου ήταν εξίσου θετική. Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος, με προσοχή στην υγιεινή και τη λεπτομέρεια.
Η εξυπηρέτηση είναι πάντα επαγγελματική και το αποτέλεσμα στο μανικιούρ πολύ προσεγμένο και καλαίσθητο. Είναι από τα μέρη που φεύγεις πάντα ευχαριστημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Μανικιούρ
Eleftheria•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα καθαρά γρήγορα με τρομερό αποτέλεσμα όπως πάντα !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πούλια•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαρια•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️
Καταπληκτικό αποτέλεσμα και πολύ ωραίο vibe !
Τα κορίτσια είναι ευγενέστατα ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Μανικιούρ
Ιβα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Personnel au top
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Μανικιούρ
Sherianne•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αγγελική πάντα υπέροχη!Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Μανικιούρ