Απόλυτα ευχαριστημένη από όλες τις υπηρεσίες! Εξαιρετικός επαγγελματισμός και πολύ καλές τιμές!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πούλια•Μανικιούρ
Σοφία•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά από την Εγγελική! Πολύ προσεγμένο μανικιούρ, καθαρή δουλειά και μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Μανικιούρ
Alexandra•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφο και περιποιητικό περιβάλλον. Η Γιαννα είναι πολύ γλυκό κορίτσι και πολύ έμπειρη. Δεν πονάει, προσέχει και κάνει ότι της ζητήσεις. Η ιδιοκτήτρια πολύ γλυκεια κ φιλική!
Μανικιούρ
Γαβριέλα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τι να κάνω πρωτοπώ για αυτό το μαγαζί. Αλήθεια!. Απλά υπέροχο!! Ήρεμο και ήσυχο ότι πρέπει για να χαλαρώσεις μετά από μια δύσκολη εβδομάδα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Πιερετα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια πολύ ευγενικά, το κλίμα υπέροχο. Είχα μια πολύ όμορφη εμπειρία περιποίησης άκρων.