Πολύ καλό το περιβάλλον, μεγάλη ποικιλία σε χρώματα. Έκανα απλό μανικιούρ με την Αντελίνα η οποία ήταν γλυκύτατη.
ΣΟΦΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΤΙ ΝΑ ΠΩ,,,ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΧΑ ΑΨΟΓΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ,, ΜΕ ΩΡΑΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ , ΜΕ ΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ,...ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΛΙΝΑ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μελίνα •Συντήρηση Νυχιών
Ελένη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Σοφία μου φάνηκε εξαιρετική επαγγελματίας με πολύ ελαφρυ χέρι , έκανε ακριβώς αυτό που ζήτησα στα νύχια μου! Το περιβάλλον βγάζει μια αίσθηση χαλάρωσης!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κατερίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπεροχο κατάστημα ,υπεροχο προσωπικό το συστήνω 100%!!!