Πάρα πολύ ευχαριστημένη, απόλυτα ικανοποιημένη! Εκτός της υπηρεσίας μου φτιάχνει πάντα και η διάθεση.🤩😍
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Πέγκυ Ε.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα για πρώτη φορά τυχαία και έκτοτε δεν έχω πάει πουθενά αλλού. Οι κοπέλες είναι ευγενέστατες και σε κάνουν να νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή.
Είναι εξαιρετικές στη δουλειά τους, προσεκτικές, δε βιάζονται να τελειώσουν και έτσι το αποτέλεσμα είναι τέλειο.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Πόπη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά την πίεση του χρόνου που είχα, τα προλάβαμε όλα και ήταν και το μανικιού κράτησε, παρά το κουβάλημα που ακολούθησε!